20 Mart 2010 Cumartesi

Kolay değil ama sen başarırsın hocam!

Kolay değil teknik direktörü olduğun camianın büyük bir kısmı tarafından destek görmeden yola devam etmek.. Kolay değil EL'de rakiplerin dolu salonlara oynarken senin 30-40 taraftar ile onlara kafa tutmaya çalışman.. Kolay değil kötü sonuçlar sonrasında kendini hep hedef tahtasında bulmak.. Kolay değil sen basketbola yıllarını vermişken, çoluk çocuğun eleştirilerini almak.. Kolay değil sen parkelerde ter döküyorken daha doğmamış gençlerin senin basketbol bilgini tartışmasını kaldırmak.. Kolay değil Avrupa'da gittiğin her salonda 7'den 77'ye herhes önünde saygı ile eğilirken Türkiye'ye geldiğinde herkes tarafından eleştirilmek.. Kolay değil Fenerbahçe camiasının içinden, en beğendiğimiz coachun ardından bu kulüpte bu kadar süre kalabilmek.. Hem seni getirenlerden çok sen almıştın eleştirileri buraya geliş hikayenle beraber.. Kolay değil doping kullanan sporcuların olduğu, medyayı oyuncağı gibi kullanan ve basketbolda bu ülkenin en sağlam lobisine sahip camiaya karşı savaşmak.. Ama sen hepsini başardın hocam.. Sen hepsinde ayakta kalmayı başardın.. Saha kenarında adeta 6. oyuncu gibi oyuna girdin zaman zaman.. Takımı ateşleyebilmek için, gençleri bir adım öteye götürebilmek için yeri geldi onları azarladın da..

Bu sabah duydum ki büyük bir hastalığa yakalanmışsın.. İlk duyduğumda şok oldum, inanamadım.. Gözümden yaşların akmasına, boğazımın düğümlenmesine engel olamadım.. Ama sonra düşündüm hocam, senin nasıl güçlü bir insan olduğunu düşündüm.. Saha kenarında yenilgiye karşı isyanını düşündüm.. Emir'in geldikten sonra kendini geliştirmesini.. Dopingçilere bu sene yaptıkları pisliklere verdiğin dersi düşündüm.. Biliyorum, KOLAY DEĞİL AMA SEN BAŞARIRSIN HOCAM! Bu hastalığı da yenersin sen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder