12 Nisan 2010 Pazartesi

Kuyruk acısı!!

Uzun süredir spor programlarını izlemiyordum.. Gecenin bu saatinde acıkınca, yemek yerken bir yandan da televizyon izleyeyim dedim.. 6 PAS isimli spor programına baktım yemek boyunca.. Turgay Demir denen şahsiyeti de uzun süredir takip etmiyorum.. Nedeni ise kendisinin sürekli olayları Fenerbahçe ve Fenerbahçe başkanı Aziz Yıldırım’a bağlaması ve saldırmasından dolayı idi.. Bu akşam programda sözü kendisi aldı ve başladı yine saldırmaya..

İlk olarak Fenerbahçe’nin bir dönem Eskişehirspor şampiyonluğa giderken, medya ve diğer kulüpleri ayaklandırıp, Eskişehirspor’un önünü kestiğini iddia etti.. O zamanki kulüp başkanı Türkiye Ligi elden gidiyor, Eskişehirspor’u şampiyon yapmayalım demişmiş.. Sonra olayı bugünlere getirdi.. Aziz Yıldırım basın toplantısı yaptığı için hakemler Fenerbahçe’ye çalışıyormuş.. Hakemler Aziz Yıldırım’ın korkusuna Fenerbahçe’ye puanlar kazandırıyormuş.. Sonra basın toplantısında Galatasaray’ın sahası kapansın denmiş, bu hafta da Fenerbahçe sahası kapatılmalıymış.. Kulüpler Birliği’ne üye kulüplerin başkanları Aziz Yıldırım’ın etkisinde kalıp, Fenerbahçe lehine hakemlerin hata yapmasına olanak hazırlamış.. Aziz Yıldırım ligi istediği gibi yönetiyormuş.. Beşiktaş yönetimi ve Galatasaray yönetimi bu sene hakemler hakkında konuşmamış ama son oynanan Beşiktaş-Trabzonspor maçından sonra Beşiktaş yönetimi canları daha fazla yanmasın, adalet sağlansın diye konuşma gereği duymuş.. Bunun gibi daha birçok şey.. Sonrasında izlemeye de gerek görmedim.. Çünkü benzer suçlamalarına devam edeceği besbelli..

Benim merak ettiğim konu ise bu kuyruk acısının nereden geldiği? Ben Aziz Yıldırım’ın kendisinin canını yaktığını ve unutamayacağı yaralara sebep olduğunu düşünüyordum bu geceye kadar.. Ama bu gece belli oldu ki yara daha çoook eskilerdenmiş.. Acaba hangi dönemde, hangi Fenerbahçeli tarafından onarılamaz yaralar açılmış kendisine? Acaba hangi dönemde kuyruğuna basılmış? Bir insan olarak benzer hastalığa sahip olan Gökmen Özdanak’ın ruh ikizine üzüldüm yine bu gece..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder