10 Mayıs 2010 Pazartesi

ADAMLIK!!

Adamlık ekmek yediğin yere laf atmak, çirkeflik yapmak değildir.. Dün saha içinde yaptıkların karakterin hakkında zaten daha önce oluşmuş şüpheleri doğruladı.. Sonrasında özür dilemen gerekirken zeytinyağı gibi yukarı çıkma çabaların ise seviyeni gözler önüne koydu.. Utanmadan hakemi eleştirmeye çalıştın.. Maçta ismini ağzına almamaya özen gösterdiğin rakibin FENERBAHÇE seni madara etti, 3-0 olana kadar pozisyon bile bulamadın.. Çıktın maç sonrasında haklıyım dedin.. Beyefendi insan Aykut Kocaman’ı kastederek ben Fenerbahçe maçlarında ellerini bağlayıp da oturmam, çıkar sahaya ekmek yediğim yer için çalışırım dedin.. Aykut Kocaman’a laf sokmak derdine girdin.. O laf sokmya çalıştığın Aykut Kocaman kadar Fenerbahçe karşısında mücadele göstersin takımların, O’nun takımları kadar Fenerbahçe’den puan al da sonra çık konuş.. Yaptığın terbiyesizlikler yetmiyormuş gibi bir de Aykut Kocaman gibi bir ADAMA laf söyleme derdine girme! Sen önce sana oturman için verilen villayı nasıl 3-5 kuruş fazla kazanırım derdi ile sattığını, sonrasında da Aziz Yıldırım tarafından nasıl kovulduğunu anlat..

2 yorum:

  1. Oynadığı dönemlerde arkadaşlarımla çok tartıştım bu kardeş yüzünden. Hiç unutmam bir maçta 3 defa taç atışını yanlış kullanarak beni alay konusu yapmıştı. Ne tesadüftür ki, veda maçı A.Gücü maçı oldu ve alkışlayanlar arasındaydım. Futbolculuğunu geliştirmesini her zaman takdir ettim. Allah biliyor ayrılmasına üzülmüştüm. Daha sonra başkandan ucuz aldığı aldığı evi gerçek fiyatına satarak rant sağladığını ve bu yüzden gönderildiğini öğrendim. Bu üzücü oldu. A.G'ge geldiğinde ''Alex ikinci sınıf futbolcu'' açıklamasından sonra Hoooooop dedim, maçta ettiği küfürlerden sonra çüüüüüüüüüüüüş dedim. Dün söylediği yalandan sonra (ben atılmadan önce küfretmiştim o da hakeme değildi) a.b.v ümit özat diyorum.

    YanıtlaSil
  2. Denizlispor'la oynanan türkiye kupası maçında,Denizlispor'un teknik direktörü Giray Bulak ile tartışmış ve biz de bütün camia olarak Ümit Özat'ın arkasında durmuştuk.O zaman Giray Bulak'ın bir sözünü hala hatırlıyorum.Şöyle demişti''Ümit Özat'ı şimdi değerlendirmeyin,işler kötü gidince ya da takımdan ayrılınca yapacağı konuşmalar ve eylemlerle değerlendirin''ne kadar doğru söylemiş...

    YanıtlaSil